06 Jun 2011

Rahsia Tauhu Sedap

AMARAN! Post ini telah dilabelkan "Gambar Jijik" kerana ia hanya sesuai untuk pembaca dewasa sahaja, sekiranya anda belum dewasa, diharap anda boleh keluar secara sukarela dari post ini dan bacalah kandungan-kandungan lain blog ini. Terima Kasih.

Aku rasa ramai yang suka makan tauhu kan? Macam-macam menu boleh buat, tauhu sumbat, tauhu ayam, puding tauhu, aku tak tauhu dan macam-macam menu lagi boleh buat pakai tauhu ni. Apa-apa hal pun tahu tak korang kenapa sesetengah tauhu ni sedap semacam je? Ha tengok rahsianya di bawah, sebab tu sesetengah tauhu ada rasa macam ke'telur'an je. Maybe petua nak kasi sedap tauhu tu, tukang buat tauhu kena bogel.

Ha ha ha, jangan risau, ni aku rasa kat negara lain punya tauhu ni, so kalau la korang pergi luar negara, cuba elakkan dari order makanan berasaskan tauhu. Kalau korang tak kisah tak pe.

Update:
Gambar asal telah diubahsuai. Terima kasih kepada sahabat yang memberi teguran. Yelah sensitif jugak sebab nampak 'telur' dan bontot. Aku memohon maaf kepada semua yang mungkin terganggu dengan post ini yang aku tak censored sebelum ni.

VL : meherrrrr!!!

comments: 0